Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL Service Strategy

Základní info

Service strategy je první fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zvážit všechny aspekty požadavků na novou IT službu na změnu v existující službě v souladu s obchodní i IT strategií. V rámci této fáze je potřeba zajistit funkční i nefunkční požadavky na danou IT službu, zvážit službu v kontextu celého portfolia poskytovaných služeb, posoudit potřebné zdroje a vyhodnotit finanční náročnost. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Service Strategy zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

ITIL Service Strategy

Vybraný termín:

 Praha

Cena
26 900 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.