Školení je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při tvorbě a návrhu správného webu. Zjistí, jaké možnosti marketingu jim internet nabízí. Seznámí se se základními pojmy v oblasti SEO vyhledávání. Zjistí, jak lze ovlivnit vyhledatelnost. Posluchači se seznámí s možnostmi proklikových kampaní (PPC kampaní) a s doporučeními pro vytváření efektivních PPC kampaní. Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.
Cíle kurzu
Internet Internet jako reklamní médium SEO - optimalizace vyhledatelnosti Kontextová reklama Analytické nástroje Sociální sítě
Obsah kurzu
Internet
základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
technologie při vytváření webových stránek
Internet jako reklamní médium
katalogy
banery
organické vyhledávání
PPC - prokliková reklama
zboží, slevy
sociální sítě
pokročilé cílení
SEO - optimalizace vyhledatelnosti
co ovlivňje vyhledatelnost
triky pro lepší vyhledatelnost
struktura a obsah webu
zpětné odkazy
SEO nástroje
Kontextová reklama
PPC kampaně
zásady pro PPC kampaně
pojmy v oblasti PPC kampaní
Google AdWords, Sklik
Analytické nástroje
základní pojmy při analýze návštěvnosti
Google Analytics
co sledovat ve statistikách
Sociální sítě
princip sociálních sítí
možnosti využití sociálních sítí pro marketing
Studijní materiály
naše učební materiály v ceně
Návaznosti
PPC reklama základní, SEO optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics úvod, Marketing na Facebooku