Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Google Analytics úvod

Kurzem Vás provede lektoři z firmy AbecedaPC

Základní info

Popis kurzu

Školení je určené pro pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele a správce webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí služby Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva pro další uživatele. Posluchači porozumí pojmům používaných v Google Analytics, seznámí se s uváděnými hodnotami a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají, odhalí slabá místa na webu a naučí se nastavovat a sledovat události a cíle.

Cíle kurzu

Google Analytics (verze Universal Analytics)
Účet na Google Analytics
Reporty
Sledování reklamních kampaní
Události a cíle
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik

Obsah kurzu

  1. Google Analytics (verze Universal Analytics)
    • k čemu slouží Google Analytics
    • vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
    • rozdíl mezi Universal Analytics (UA) a Google Analytics 4 (GA4)
  2. Účet na Google Analytics
    • založení účtu
    • nastavení sledování webových stránek
    • nastavení přístupů pro různé uživatele
    • prostředí Google Analytics
  3. Reporty
    • sledování a vyhodnocení návštěvnosti
    • informace o návštěvnících
    • zdroje návštěvnosti
    • chování návštevníků
    • klíčová slova
    • konverze
  4. Sledování reklamních kampaní
    • nastavení sledování reklamních kampaní
    • vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
    • propojení s Google Adwords
    • návratnost reklamních kampaní
  5. Události a cíle
    • Rozdíly mezi událostí a cílem
    • Sledování událostí
    • Vytváření cílů
    • Sledování a vyhodnocování cílů
  6. Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
    • příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
    • odhalení slabých míst webu
  7. Příprava migrace na Google Analytics 4 (GA4)

Návaznosti

Google Looker Studio (Data Studio), Google Analytics pokročilý, Google Tag Manager

Google Analytics úvod

Vybraný termín:

18.4.2023  Středočeský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a šest ? Součet zapište číslicemi.