Školení je určené pro pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele a správce webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí služby Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva pro další uživatele. Posluchači porozumí pojmům používaných v Google Analytics, seznámí se s uváděnými hodnotami a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají, odhalí slabá místa na webu a naučí se nastavovat a sledovat události a cíle.
Cíle kurzu
Google Analytics (verze Universal Analytics) Účet na Google Analytics Reporty Sledování reklamních kampaní Události a cíle Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
Obsah kurzu
Google Analytics (verze Universal Analytics)
k čemu slouží Google Analytics
vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
rozdíl mezi Universal Analytics (UA) a Google Analytics 4 (GA4)
Účet na Google Analytics
založení účtu
nastavení sledování webových stránek
nastavení přístupů pro různé uživatele
prostředí Google Analytics
Reporty
sledování a vyhodnocení návštěvnosti
informace o návštěvnících
zdroje návštěvnosti
chování návštevníků
klíčová slova
konverze
Sledování reklamních kampaní
nastavení sledování reklamních kampaní
vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
propojení s Google Adwords
návratnost reklamních kampaní
Události a cíle
Rozdíly mezi událostí a cílem
Sledování událostí
Vytváření cílů
Sledování a vyhodnocování cílů
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
odhalení slabých míst webu
Příprava migrace na Google Analytics 4 (GA4)
Návaznosti
Google Looker Studio (Data Studio), Google Analytics pokročilý, Google Tag Manager