Školení je určené pro webdesignery, pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí nástrojů Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva pro různé uživatele. Posluchači porozumí pojmům používáných v Google Analytics, seznámí se s přednastavenými reporty a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají a odhalit slabá místa jejich webu.
Cíle kurzu
Google Analytics Účet na Google Analytics Reporty Sledování reklamních kampaní Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
Obsah kurzu
Google Analytics
k čemu slouží Google Analytics
vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
Účet na Google Analytics
založení účtu
nastavení sledování webových stránek
nastavení přístupů pro různé uživatele
prostředí Google Analytics
Reporty
sledování a vyhodnocení návštěvnosti
informace o návštěvnících
zdroje návštěvnosti
chování návštevníků
klíčová slova
konverze
Sledování reklamních kampaní
nastavení sledování reklamních kampaní
vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
propojení s Google Adwords
návratnost reklamních kampaní
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky