Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Detekce odchodu zákazníka (Churn)

Základní info

Detekce odchodu zákazníka patří k nejstarším komerčním dataminingovým úlohám. Vznikla díky potřebě udržování a rozšiřování zákaznického portfolia ve vysoce konkurenčním prostředí, kde platí, že udržení si stávajícího zákazníka není tak finančně náročné jako získání zákazníka nového. Původně úlohu řešily především telekomunikační společnosti, dnes má své místo všude, kde se bojuje o přízeň zákazníků. Z dataminingového pohledu se jedná o supervizovanou úlohu, kdy na základě historické zkušenosti s odchozími zákazníky hledáme obecné vzory chování projevující se před odchodem. Díky nim dokážeme včas detekovat sklony k odchodu u současných zákazníků a jejich zařazením do vhodné retenční kampaně odchodu předejít.

Program kurzu:

  • příprava historických dat k modelování
  • ladění supervizovaného modelu, penalizace chyb
  • interpretace vzorů chování
  • odhad přínosů zabránění odchodu ke konkurenci
  • skórování současných zákazníků
  • plánování retenční kampaně

Detekce odchodu zákazníka (Churn)

Vybraný termín:

19.12.2023  Praha 1 Upřesnující informace k termínu
09:00 – 16:30 hod.

Cena
6 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.