Řízení vztahů se zákazníky

kurz

Základní info

Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí techniky, jak efektivně sledovat postavení zákazníka ve společnosti a jak správně pečovat o jednotlivé typy zákazníků.

Co se naučíte?

  • Efektivně pečovat o jednotlivé typy zákazníků
  • Přeměnit zákazníky v partnery, kteří opakovaně využívají služby společnosti
  • Rozvinout dovednosti v uplatňování systému řízení vztahů se zákazníky

Obsah kurzu

  • Analýza a identifikace potřeb zákazníků
  • Marketing orientovaný na zákazníka
  • Standardy péče o jednotlivé typy zákazníků
  • Péče o zákazníky v měnících se podmínkách trhu
  • Segmentace zákazníků
  • Fáze vývoje vztahu se zákazníky, strategie rozvíjení vztahů
  • Systém řízení vztahů se zákazníky, volba a implementace vhodného systému
  • Efekty dobře zvolené strategie řízení vztahů se zákazníky

Délka

2 dny

Řízení vztahů se zákazníky

Vybraný termín:

 Plzeňský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.