Základní info
Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí techniky, jak efektivně sledovat postavení zákazníka ve společnosti a jak správně pečovat o jednotlivé typy zákazníků.
Co se naučíte?
- Efektivně pečovat o jednotlivé typy zákazníků
- Přeměnit zákazníky v partnery, kteří opakovaně využívají služby společnosti
- Rozvinout dovednosti v uplatňování systému řízení vztahů se zákazníky
Obsah kurzu
- Analýza a identifikace potřeb zákazníků
- Marketing orientovaný na zákazníka
- Standardy péče o jednotlivé typy zákazníků
- Péče o zákazníky v měnících se podmínkách trhu
- Segmentace zákazníků
- Fáze vývoje vztahu se zákazníky, strategie rozvíjení vztahů
- Systém řízení vztahů se zákazníky, volba a implementace vhodného systému
- Efekty dobře zvolené strategie řízení vztahů se zákazníky
Délka
2 dny