Základní info
Kurz je zaměřen na seznámení účatníků s doporučenými postupy, jak utvářet požadované postoje zaměstnanců a jak zajišťovat a ověřovat jejich stabilitu.
Co se naučíte?
- Naučit se řídit změny v podnikuz hlediska postojů zaměstnanců
- Efektivně a pružně reagovat na změny z hlediska postojů zaměstnanců
- Naučit se prosazovat změny z hlediska postojů zaměstnanců
Obsah kurzu
- Management změn - subjekt a objekt změny
- Bariéry změn - strategie jejich překonávání (donucení, přesvědčování, osobní příklad, tvořivá strategie)
- Komunikace změn - zvyšování citlivosti vůče agentům změny, flexibilita, integrita sdělení
- Reflexivní naslouchání - dovednost navazování kontaktů, odpovědi (reflexe dotazů), rizikové odpovědi
- Prosazování změny - signály jednoduché a složité, formulace, překonávání agresivity a pasivity
- Zpětná vazba - ověřování názorů a postojů zaměstnanců
- Dotazníková šetření, ověřovací workshopy
Délka
2 dny