Kurzem Vás provede JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA
Základní info
Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR.
Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické dovednosti.
Lektoři kladou důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.
Osnova:
Nábor zaměstnanců
Pochopení základních rozdílů mezi pracovní smlouvou a DPP / DPČ a správné zvolení smlouvy / dohody
Rozdíl mezi zaměstnancem a OSVČ
Změna v pracovní smlouvě aneb jak na dodatky a číslování
Osobní spis zaměstnance
Povinnost jeho vedení
Sdělování údajů třetím osobám - bankám, exekutorům
Jak správně rozvázat pracovní poměr a na co si dát pozor
Rozdíl mezi jednotlivým způsoby rozvázání pracovního poměru
Rozdíl mezi výpovědí a okamžitým zrušením
Výhody dohody a na co si dát pozor
Ukončení pracovního poměru se zaměstnancem
Mzdový výměr a jeho správné pojmenování
Výhody a nevýhody mzdového výměru oproti mzdě v pracovní smlouvě
Benefity a jak na ně – kde je upravit
Vznik nároku na dovolenou
Jak na žádosti zaměstnanců o její čerpání
Určení dovolení zaměstnavatelem a zaměstnancem
Převádění dovolené do dalšího roku
Jak a kde upravit mzdu
Jak správně vést docházku zaměstnancům?
Dovolená a její převádění
Krácení a proplácení dovolené
Flexibilní novela zákoníku práce a nejčastější nejasnosti v praxi
Zkušební doba – nová výměra a její prodlužování
Výpovědní doba – její počítání a délka
Doložka mlčenlivost
Neomluvená absence a její vliv na zkušební dobu
Doručování mzdového výměru….
Diskuse
Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.
UPOZORNĚNÍ: Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.