Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Zákaznický audit (audit druhou stranou)

Základní info

Zákaznický audit slouží k posílení dodavatelsko odběratelských vztahů, zabezpečuje vyšší průhlednost vzájemných vztahů, zvyšuje důvěryhodnost dodavatele a ověřuje jeho schopnost dodávat podle smlouvy, zvyšuje jistotu odběratele.

Cíl kurzu:

Účastníci kurzu získají podrobné znalosti a vědomosti týkající provádění zákaznického auditu.

Obsah kurzu:

- Porozumění požadavkům souboru norem ISO 900x:2000

- Seznámení se 8 zásadami systému managementu jakosti

- Účel provádění nezávislých auditů druhou stranou

- Procesní přístup k provádění auditu

- Iniciování zákaznického auditu, stanovení cíle auditu

- Plánování auditu, stanovení předmětu (rozsahu) auditu

- Vedení úvodní schůzky (úvodní návštěvy)

- Přezkoumání dokumentace systému managementu jakosti

- Příprava na provádění auditu , sestavení kontrolního seznamu

- Výklad postupu a zásad provádění zákaznického auditu

- Zjištění z auditu, definice neshod, kategorizace neshod

- Dokumentace výsledků auditu

- Vypracování závěrečné zprávy z auditu

- Řešení neshod, opatření k nápravě

- Kvalifikační požadavky auditora

- Dovednosti pro efektivní vedení zákaznického auditu

- Řešení konkrétních situací a praktických příkladů

Kurz je určen:

Pro všechny přestavitele vedení, manažery jakosti, pro vedoucí pracovníky všech úrovní řízení firmy, kteří se chtějí rozšířit znalosti v oblasti provádění zákaznických auditů u svých dodavatelů.

Požadavky :

Základní znalost souboru norem ISO 9001:2000.

Výukové metody:

Názorný výklad, diskuse, týmová práce při řešení modelových příkladů, výměna praktických zkušeností, podrobné zodpovězení dotazů, závěrečný písemný test.

Nová forma interaktivního kurzu poskytuje přihlášeným účastníkům kurzu před vlastním zahájením kurzu možnost vypracovat si seznam okruhů otázek týkající se zákaznického auditu a tyto dotazy předem zaslat na e-mailovou adresu zdenka.simkova@dnv.com, které pak budou na kurzu podrobně vysvětleny.

Zákaznický audit (audit druhou stranou)

Vybraný termín:

28.5.2007 Upřesnující informace k termínu

Cena
9 800 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.