Úvod
Umět připravit a efektivně vést hodnoticí pohovor, aby byl přínosem pro management i samotné zaměstnance, vědět, jak se připravit na jednotlivé fáze pohovoru, stanovit efektivní cíle v souladu se strategií společnosti, vytvořit atmosféru pro stanovení nových cílů, umět cíle vyhodnotit. Vnímat hodnocení zaměstnanců jako nástroj rozvoje kompetencí, naučit se metodě vedoucí k rozvoji efektivnosti týmu.
Cíle
Konkrétně budete schopni
Připravit všechny podklady k vyplnění hodnoticího dotazníku, připravit podmínky pro vedení úspěšného hodnoticího pohovoru. Budete umět poskytnout zpětnou vazbu. Zahájíte strukturovaný hodnoticí pohovor, uplatníte naslouchání při sebehodnocení zaměstnance a dokážete rozvinout konstruktivní dialog. Při hodnocení se zaměříte na pracovní výkon zaměstnance a ne na jeho osobnost- zůstanete objektivní.
Přidaná hodnota
Procvičíte si metodu SMART při stanovování cílů na příkladech z praxe, určíte si strukturu hodnoticího pohovoru a seznámíte se s tím, co je třeba udělat ještě před ním. Zjistíte, co způsobí, že pohovor bude motivační. Dozvíte se, jaký komunikační styl je pro vedení hodnoticího pohovoru účinný, pokud aplikujete doporučení do své praxe. Co může být překážkou pro obě strany. Budete upozorněni na chyby, kterých je třeba se vyvarovat.
Cílová skupina
Manažeři všech úrovní, kteří vedou hodnoticí rozhovory nebo se na ně připravují.
Délka
Cca 140 minut
Dostupné jazyky
Čeština, angličtina.
Vedení hodnoticího pohovoru - e-learningový balíček
ONLINE
česky