Úvod
Momentální nouzový stav spojený s pandemii koronaviru zásadně zasáhl i do pracovněprávních vztahů. Podobnou situaci jsme v pracovním právu doposud nezažili, a tak vzniká celá řada nových situací, které musí zaměstnavatelé v této souvislosti řešit.
Cíle
Webinář poskytne zaměstnavatelům komplexní přehled aktuálních pracovněprávních informací a praktických příkladů, týkajících se mimořádných situací souvisejících s výskytem pandemie koronaviru.
Obsah
Vznik pracovního poměru v době krizových opatření. Sledování soukromého života zaměstnanců v souvislosti s koronavirem. Ochrana zdraví zaměstnanců a opatření na pracovištích. Výpadek či omezení dopravy pro účely cest do zaměstnání. Výkon práce z domova. Překážky v práci na straně zaměstnavatele. Omezení dostupnosti vstupů. Omezení poptávky po službách, výrobcích a jiných produktech zaměstnavatele Karanténa v pracovněprávních souvislostech. Uzavření škol a náhrada za ošetřovné. Změny a skončení pracovního poměru v době krizových opatření. Odpovědnost a role vedoucích zaměstnanců v období krizových opatření. Antivirus: Program MPSV na podporu zaměstnanosti.
Metodika
Interaktivní výklad, praktické příklady, zodpovídání dotazů.
Určeno
Určeno všem, kteří řeší situaci spojenou s výskytem pandemie koronaviru a následnými opatřeními.
Online webinář - Koronavirusv pracovněprávních souvislostech a praktických příkladech
30.3.2020 Praha Upřesnující informace k termínu
09:00 – 13:00 hod.
česky