Základní info
Určeno pro nové personalisty, kteří se chtějí co nejrychleji zorientovat v náplni práce personalisty, rychle rozeznat důležité úkoly a dobře si zorganizovat práci.
Cíl: Naučit se rozpoznat důležité úkoly, nastavit priority a vzájemně sladit očekávání v personální oblasti s vedoucími pracovníky i zaměstnanci.
Obsah:
* Stručná rekapitulace personálních procesů
* Sladění očekávání s vedoucími zaměstnanci
* Jak dát to nejdůležitější na první místo, stanovení priorit
* Jaké jsou časté urgentní požadavky a jak na ně reagovat
* Jak si co nejlépe zorganizovat práci
* Jak získat podporu a uznání
Metody výuky: Seminář je určen pro personalisty, kteří nastoupili nově na pozici. V rámci semináře získají praktické návody a příklady z personalistické praxe. Ujistí se, jaké jsou nejdůležitější úkoly personalisty a jakým způsobem mohou podpořit vedoucí pracovníky i zaměstnance firmy k dosažení co nejvyšší spokojenosti