Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

KORONAVIRUS – Jak řešit krizi či nenadálý propad objednávek či zakázek, ochrana zaměstnanců před koronavirem a další pracovněprávní souvislosti

Základní info

Poslední měsíce se čím dál častěji mluví o krizi a ekonomickém útlumu. I kvůli šíření koronaviru COVID-19 reálně hrozí, že české společnosti z ničeho nic postihne propad dodávek či zakázek. Může se jednat jak o propad určitého ekonomického nebo výrobního sektoru (např. ochlazení na trhu s automobily), tak i o zastavení dodavatelsko-odběratelských řetězců kvůli šíření koronaviru. V dnešním globalizovaném světě totiž stačí, aby se zastavila výroba jednoho dílu nebo suroviny na druhém konci světa, a české společnosti nemají z čeho vyrábět. Často konce tohoto řetězce ani nedokážeme dohlédnout a může nás nepříjemně postihnout výpadek dodávek či objednávek od společnosti z naprosto bezproblémové oblasti.

A co další otázky: Co má zaměstnavatel dělat, když mu zaměstnanci třeba nebudou chtít cestovat do práce z důvodu obav z nakažení virem? Nebo když nemoc přímo objeví na pracovišti? Nebo zaměstnanci nebudou chtít spolupracovat s někým kdo byl na dovolené v Čině, Itálii či jiném státě s výskytem koronaviru? Má zaměstnanec právo nechodit z důvodu obav do práce? Jedná se o překážku v práci, a pokud ano, na čí straně? Má zaměstnavatel právo poslat zaměstnance domů, když má horečku nebo když se vrací z postižené oblasti – nařídit mu homeoffice? Zavřou školku, školu – zaměstnanci nebudou moci jít do práce – jak to budete jako zaměstnavatel řešit?

Připravili jsme proto pro Vás zcela nové školení, jak si s takovou situací poradit.

 

Témata školení:

Na školení se tedy budeme zabývat následujícími otázkami:

 

  • krátkodobá a střednědobá řešení propadu: pracovní doba, dovolená, překážky v práci
  • dlouhodobá řešení spočívající v redukci počtu zaměstnanců
  • ochrana zaměstnanců před koronavirem

 

praktické dopady každodenního života – obavy zaměstnanců, řešení náhlých situací, které pandemie do pracovněprávního světa přináší

 

Určeno pro: personalisté / zaměstnanci HR oddělení / vedoucí zaměstnanci

KORONAVIRUS – Jak řešit krizi či nenadálý propad objednávek či zakázek, ochrana zaměstnanců před koronavirem a další pracovněprávní souvislosti

Vybraný termín:

18.3.2020  Praha 4
09:00 – 13:00 hod.

Cena
1901 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a šest ? Součet zapište číslicemi.