Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Doba náborových rituálů je pasé. V kurzu je přitahování

kurz

Základní info

Úvod
Nezaměstnanost v České republice aktuálně klesla až někam ke 2 %. Z pohledu české ekonomiky se tento stav dá označit jako nulová nezaměstnanost. Odborné studie ovšem uvádějí, že každoročně cca 850 000 zaměstnanců mění práci. Ptáte se, kde jsou? Proč na Vaše náborové inzeráty nereagují? Nedostatkoví odborníci si totiž mohou dovolit dobře a více z široké nabídky na pracovním trhu vybírat. A tak často volí organizace, které vědí kam a proč směřují a jaký je jejich cíl. Aby si ti nejlepší zvolili právě Vás, měli byste se aktivně věnovat budování zaměstnanecké značky a celý náborový proces obohatit zážitkovými možnostmi.

Cíle
Absolventi kurzu budou schopni zamyslet se nad aktuálním způsobem, jakým přitahují potenciální kandidáty ve své společnosti, udělat „mikroaudit“ současného brandingu/HR marketingu, zrevidovat zaběhlý způsob výběrového procesu a přidat do něj více „zážitkových“ prvků – gamifikace, domácí úkoly, workshopy se stálými zaměstnanci a jiné dobré nápady.

Obsah
Kdo jsme a koho hledáme. Jak vybrat ty správné. Emoce jsme vyvolali a co dál.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, dotazníky a sdílení nejlepších nápadů.

Určeno
Pracovníkům personálních útvarů, kteří už nějaký pátek hledají lidi do firem a nebojí se dělat věci i jinak.

Doba náborových rituálů je pasé. V kurzu je přitahování

Vybraný termín:

30.3.2020  Praha 2
09:00 – 16:00 hod.

Cena
3 800 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.