Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Audit personálních činností a personální benchmarking

kurz

Základní info

Audit personálních činností a personální benchmarking

Činnost personálního útvaru je pro fungování podniku stejně důležitá jako činnost ostatních článků společnosti. Tento útvar využívá manažerských nástrojů jako audit personálních činností, průzkumy, benchmarking a dalších k ověření efektivity práce a hodnocení jednotlivých pracovníků i personálního oddělení jako celku. Tento kurz Vám pomůže definovat jednotlivé nástroje a využívat je k hodnocení personální práce.

CÍLE

  • vymezit pojmy audit personálních činností a benchmarking,
  • uvědomit si význam těchto nástrojů pro hodnocení a efektivní fungování personálního útvaru,
  • naučit účastníky poznat způsob aplikace těchto nástrojů a práci se závěry.

URČENO

Personálním ředitelům, HR manažerům a všem pracovníkům personálního oddělení, kteří se podílejí na hodnocení činnosti jejich úseku a/nebo si chtějí zvýšit kvalifikaci.

OBSAH

Audit personálních činností
  • význam a funkce auditu a) personálních činností; b) personálu ve společnosti; c) průzkumy,
  • struktura a postup přípravy,
  • realizace a práce se závěry.
Personální benchmarking
  • význam a formy personálního benchmarkingu,
  • výběr vhodných ukazatelů,
  • možnosti sběru dat,
  • práce s výsledky a jejich použití.

HARMONOGRAM

  • prezence 8.45–9.00 hod.,
  • program 9.00–16.00 hod.

CENA

3 700 Kč (bez DPH), 4 403 Kč (včetně 19 % DPH)

MANAŽER KURZU

Miluše Martinovská
tel.: 226 006 314
mmartinovska@gradua.cz

Audit personálních činností a personální benchmarking

Vybraný termín:

11.12.2007 Upřesnující informace k termínu

Cena
3 700 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.