Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Základní prodejní techniky

kurz

Základní info

Intenzivní trénink nabízí účastníkům praktický nácvik dovedností nutných pro úspěšnou kariéru obchodníka. Automatické používání osvědčených metod a technik umožní prodejci lépe soustředit úsilí a talent na svého klienta. Know-how převzaté od francouzské společnosti CEGOS, vzdělávacího centra uznávaného v Evropské unii.

CÍLE
Účastníci během kurzu pochopí postup v jednotlivých etapách obchodního jednání, osvojí si účinnou, praktickou a konkrétní metodu prodeje, naučí se klást otázky, argumentovat, odpovídat na obvyklé námitky a uzavřít obchodní jednání.

URČENO
Obchodním zástupcům a prodejcům obchodníkům, a těm, kteří jsou zaměřeni na obchodní činnost.

METODY
Vybrané a při tréninku používané metody spočívají v aktivní práci účastníků. Základní formy: hry, případové studie, jejich prezentace a řešení, hledání řešení v konkrétních reálných situacích, použití videozáznamů z některých aktivit a jejich rozbor.

OBSAH
Řízení prodeje
* metoda prodeje "6P",
* etapy prodeje.

Příprava návštěvy
* informace, které je nutno shromáždit,
* vypracování cíle návštěvy.

Navržení a sjednání schůzky Vybudování pozitivního kontaktu s klientem
* síla prvního dojmu - image obchodníka,
* pravidlo "4×20",
* sebeprezentace, prezentace firmy,
* zahájení jednání.

Taktika při jednání s klientem
* objevování informací při naslouchání,
* pokládání vhodných otázek,
* techniky "odhalovacího rozhovoru".

Uspořádání a přizpůsobení argumentů
* co to je prodejní argument,
* metoda vypracování argumentů.

Prezentovat výhodně cenu
* co je to cena,
* kdy mluvit o ceně,
* základní techniky prezentace ceny.

Odpovídat s citem na klientovy námitky
* způsoby, jak zpracovat námitku,
* obnovení dialogu po námitce,
* zpracování nejběžnějších námitek.

Uzavření diskuse s cílem prodat
* "zelená" pro uzavření obchodu,
* 4 techniky uzavření,
* zakončení jednání,
* co dělat v případě neúspěchu?

Příprava příští návštěvy
* jak se nechat pozvat na příští návštěvu,
* jednání směřující k zajištění věrnosti klienta.

HARMONOGRAM
prezence 8.30-9.00 hod., program 9.00-16.30 hod.

MANAŽER PROJEKTU
Eduard Borufka, tel.: 222 162 331, eborufka@gradua.cz

Základní prodejní techniky

Vybraný termín:

17.5.2004 Upřesnující informace k termínu

Cena
8 190 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.