Úspěšný prodej po telefonu - tipy pro vás

kurz

Základní info

Úvod
V době, kdy ochota zákazníků jednat osobně spíše klesá, vzrůstá naopak důležitost našeho umění profesionálně jednat a zaujmout po telefonu. Díky této situaci dnes o úspěchu obchodu často rozhoduje jediný telefonát. Cítíte potřebu seznámit se s novými trendy a technikami komunikace a prodeje po telefonu? Chcete načerpat inspiraci pro svoji práci, získat prostor pro sdílení zkušeností a překonat nechuť k telefonování? Potom je tento kurz určený právě pro Vás!

Cíle
Cílem školení je umění citlivě a neagresivně zaujmout potenciálního i stávajícího klienta, představit nebo rozšířit nabídku či sjednat schůzku.

Obsah
Specifika a principy účinné komunikace po telefonu. Zaujetí a získání nosných informací k efektivnímu přesvědčení zákazníka. Princip krátké a účinné argumentace. 3 účinné metody úspěšného vyřešení námitek po telefonu.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, výměna zkušeností, dotazníky a testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, audio trénink se záznamem.

Určeno
Zaměstnancům call center, obchodníkům a všem, kteří jsou v kontaktu se stávajícími zákazníky, oslovují nové klienty a mají praktickou zkušenost s komunikací po telefonu.

Úspěšný prodej po telefonu - tipy pro vás

Vybraný termín:

5.11.2020  Praha 2

Cena
3900 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.