Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Rozvoj dodavatele k dosažení cíle Strategického Nákupu

Základní info

Popis kurzu

Co očekávat v Průmysl 4.0 – budoucí role Nákupu a jaké požadavky na budoucí dodavatele klást.

Obsah kurzu

  • Jaké jsou cíle strategického Nákupu? 
  • Požadavky na osobnost strategického Nákupčího
  • Role Strategického Nákupu ve směru rozvoje dodavatele a rozvoje vnitropodnikových procesů a vztahů 
  • Náměty na aktivity Strategického Nákupu vedoucí k cíli SN (vnitropodnikové i dodavatelské procesy a vztahy). Tipy, postřehy, omezení
  • Které typické KPI monitorují aktivity směřující k cíli?
  • Výběr vhodného dodavatele – strategie
  • Důležité části kupní smlouvy nastavující rozvojové aktivity dodavatele směrem k dosažení cíle SN. (Tipy, co by mělo být ve smlouvě zakotveno a co by tam naopak být nemělo.)
  • Kategorizace dodavatelů ABC
  • Oblasti hodnocení dodavatelů, metriky, doporučené algoritmy komunikace
  • Tipy a náměty na způsob zvládnutí nestandardních situací ve vztahu s dodavatelem (zhoršení kvality, spolehlivosti, růst cen, úpadek, …) 
  • Průmysl 4.0 – budoucí role Nákupu a jaké požadavky na budoucí dodavatele klást
  • Digitální technologie pro Strategický Nákup 4.0. 
  • Existující i rozvíjející se oblasti, očekávané benefity, zkušenosti a omezení.

Seminář je určen pro vedoucí nákupu, nákupčí - specialisty, pracovníky managementu, průmyslové inženýry.

Rozvoj dodavatele k dosažení cíle Strategického Nákupu

Vybraný termín:

25.4.2024  Moravskoslezský kraj

Cena
2 700 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a sedm ? Součet zapište číslicemi.