PRAKTICKÉ PROVÁDĚNÍ INTRASTATU V ROCE 2026 – ONLINE

Základní info

Program webináře:

 

  •  vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
  •  referenční období
  •  zjednodušené hlášení
  •  zboží sledované v Intrastatu
  •  zboží nesledované v Intrastatu
  •  způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
  •  obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
  •  opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
  •  dobropisy
  •  informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
  •  diskuze, zodpovězení dotazů účastníků

 

Zaměření školení:

Na školení budou uceleně a přehledně vyloženy ustanovení nařízení vlády č. 333/2021 Sb. ve znění nařízení vlády č. 442/2023 Sb. se zaměřením na povinnost uvádět DIČ partnera a zemi původu ve směru vývozu. Zvláštní pozornost bude věnována také kódům povahy transakce a jejich použití. V neposlední řadě budou účastníci obeznámeni s problematikou zjednodušeného hlášení (vykazování), které za splnění určitých podmínek umožňuje významné zjednodušení podávání hlášení Intrastatu.

Cílem školení je umožnit těm, kteří právě začínají provádět Intrastat nebo předpokládají, že s ním brzy začnou, získání všech potřebných informací a pramenů k nim o vykazování údajů do Intrastatu. Současně má školení konzultační formou seznámit ty, kteří již výkazy pro Intrastat vyhotovují, se správným a jednotným výkladem zejména těch ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu, jejichž provádění v praxi činí zpravodajským jednotkám a jejich zástupcům největší potíže.

✅ Školení je určeno všem, kteří se chtějí seznámit s prováděním Intrastatu, protože s ním začínají nebo by brzy mohli začít, stejně jako je vhodný pro získání odpovědí na otázky těch, kteří Intrastat již zajišťují.

 

✅ Školení mohou využít všichni, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie, případně z nich dovážejí nebo do nich vyvážejí zboží z jiných důvodů a mají proto povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, nebo jim může tato povinnost následně vzniknout. Stejně tak je vhodný i pro ty, kteří takové obchodníky zastupují při zpracování výkazů pro Intrastat.   

Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektory můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626).

Forma školení: webinář

Přednáší: Mgr. Veronika Trakalová, Ing. Jan Bílý, ČSÚ

Účastnický poplatek: 2400 Kč + 21 procent DPH

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

PRAKTICKÉ PROVÁDĚNÍ INTRASTATU V ROCE 2026 – ONLINE

Vybraný termín:

13.11.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu
09:00 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a dvě ? Součet zapište číslicemi.