Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Merchandising - cesta zvyšování prodeje

kurz

Základní info

Trendem poslední doby je přesun oslovení zákazníků přímo do místa prodeje. V mnoha segmentech totiž vzniká rozhodnutí "koupit" ze 70% přímo v obchodech. V nově připraveném kurzu se zabýváme problematikou práce firmy se sortimentem na prodejních místech, a to především otázkami rozmístění a prezentace zboží a podpory prodeje na místě prodeje.

CÍLE
Absolvent kurzu porozumí úloze a filosofii merchandisingu, pochopí nákupní chování zákazníků a co ho ovlivňuje, dokáže se podívat na prodejní místo očima zákazníka a tak uvést do praxe změny, které povedou ke zvýšení obratu a přilákání nových zákazníků, naučí se správně argumentovat při jednání s obchodním partnerem.

URČENO
Kurz je určen pro manažery či pověřené pracovníky obchodů, prodejen, čerpacích stanic a dalších prodejních míst, pro obchodní zástupce, kteří dodávají zboží na prodejní místa.

METODY
Tento kurz je založen na aktivní spolupráci účastníků a jejich vlastní tvořivosti. Využívá zkušeností účastníků k předávání a srovnávání informací. V průběhu semináře posluchači zpracují a prezentují případovou studii.

OBSAH
Význam a principy merchandisingu
* co to je merchandising,
* důvody, proč se s ním zabývat,
* zákazníci a jejich nákupní chování,
* metody oslovení spotřebitele - " (K)DO-VI-CE-PRO-DA".
Hodnocení různých typů prodejen
* atraktivní a hluchá místa v prodejně,
* zákaznická trasa,
* jak efektivně využít materiály podpory prodeje.

HARMONOGRAM
prezence 8.30-9.00 hod., program 9.00-17.00 hod.

MANAŽER PROJEKTU
Eduard Borufka, tel.: 222 162 331, eborufka@gradua.cz

Merchandising - cesta zvyšování prodeje

Vybraný termín:

25.2.2004

Cena
3 990 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.