Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketing CIMA-A, Marketingový manager

kurz

Základní info

  • Kurz je připraven ve spolupráci s Českým institutem pro marketing (CIMA)
  • Tento dlouhodobý kurz je pro vás příležitostí, jak získat rozsáhlé znalosti a dovednosti v oblasti marketingu, které budete schopni ihned aplikovat v praxi
  • Absolvováním tohoto kurzu získáte informace, které budou pro Vaši práci v marketingu firmy jednoznačným přínosem
  • Zaměříte se především na fungování marketingu v rámci společnosti, na vztah mezi firemní a marketingovou politikou, na techniky marketingu a marketingové procesy
  • Po ukončení tohoto kurzu budete schopni vyvíjet a realizovat marketingové plány, koordinovat marketingové činnosti a přispívat k rozhodovacímu procesu v oblasti marketingu
OBSAH KURZU
  • Marketingové plánování
  • Analýza makroprostředí, trhu, chování zákazníka, analýza průmyslového trhu
  • Segmentace a umísťování
  • Analýza konkurence, vnitřní analýza
  • Náklady a kalkulace
  • Základy finanční analýzy
  • Marketingové strategie
  • Cenová, produktová, sortimentní, prodejní politika
  • Distribuční politika
  • Marketing obchodu a služeb
  • Integrovaná komunikace
  • Marketingová komunikace v online prostředí
  • Marketingový výzkum

Marketing CIMA-A, Marketingový manager

akreditace MŠMT (další vzdělávaní pedagogických pracovníků)
Vybraný termín:

14.4.2015 –  17.6.2015  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
28 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.