Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu - Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize

Základní info

Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu
Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila.
Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách - v online prostředí a v ekonomické krizi.

Kurz je určen:

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a členům managementu firem

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků v době krize
  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu - Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize

Vybraný termín:

22.4.2020  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a pět ? Součet zapište číslicemi.