Základní info
Jak vytvořit a úspěšně prezentovat obchodní nabídku
Vytvoření kvalitní a atraktivní obchodní nabídky a její profesionální prezentace klientovi patří v mnoha oborech ke klíčovým faktorům úspěchu obchodníka. Úspěšnost podávaných nabídek bývá rovněž rozhodující složkou obchodní úspěšnosti celé firmy.
Přijďte se nechat inspirovat ověřeným know-how, které pomáhá obchodníkům v mnoha vysoce konkurenčních segmentech trhu naší republiky i celého světa.
CÍLE
- Osvojit si sebejisté a přesvědčivé vystupování při obchodní prezentaci.
- Zlepšit schopnost zaujmout a oslovit klienta a jeho potřeby.
- Zvýšit pravděpodobnost úspěšnosti účastníkových nabídek a obchodních prezentací – především ve výběrových řízeních.
URČENO
Jak začínajícím, tak i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, a všem, kteří se chtějí dobře připravit a uspět ve výběrových řízeních či na veletrzích.
OBSAH
Než se pustíte do přípravy nabídky
- úspěch začíná ještě před napsáním první věty,
- 10 otázek, na které je dobré se zeptat před sestavením nabídky.
Jak sestavit nabídku
- jak sestavit nejčastější „povinné“ části nabídky, které určují její úspěšnost,
- co se vyplatí do nabídky zařadit i přesto, že to zákazník nežádá,
- obal prodává i v ryze technických oborech,
- průvodní dopis – jak vytvořit dobrý „první dojem“ z nabídky,
- nejčastější příčiny vyřazení nabídky v prvním kole.
Příprava obchodní prezentace
- jak komunikovat se zákazníkem před prezentací,
- rozhodovací matice zákazníka,
- cíl, strategie, taktiky,
- forma prezentace a pomůcky,
- zaujetí,
- argumenty, odpovědi na otázky.
Zaujetí zákazníka
- co zákazníka zajímá,
- rozdíly v prezentaci jednomu zákazníkovi a skupině,
- odlišnosti v prezentaci různých typů produktů
(služba, spotřební produkt, investice atd.).
Argumentace v prezentaci
- vlastnosti úspěšného argumentu,
- kdy použít argumenty,
- jak reagovat na námitky,
- jak využít pomoci jiných členů skupiny,
- jak pracovat s cenou.
Jak zahájit a zakončit prezentaci
Chytrá otázka na konec
Tipy a triky k náročným prezentacím
- jak zaujmout a udržet si pozornost klienta,
- jak odlehčit prezentaci,
- jak snížit trému,
- jak odpovědět na náročnou otázku,
- nejčastější příčiny neúspěchu.
HARMONOGRAM
- prezence 8.45–9.00 hod.,
- program 9.00–16.00 hod.
CENA
7 700 Kč (bez DPH)
9 163 Kč (včetně 19 % DPH)
MANAŽER KURZU
Mgr. Simona Šumšálová
tel.: 226 006 345
ssumsalova@gradua.cz
DOPORUČUJEME
Navazující kurzy:
- Prodejní dovednosti II – Náročné situace v prodeji
- Prodejní dovednosti III – Trénink pro elitní obchodníky
- Psychologie prodeje
- Workshop – Prodejní argumentace