Objevte, jak efektivně digitalizovat a automatizovat nákupní procesy, které jsou ve firmách často spojovány s vysokou pracností, chybovostí a časovou náročností. V tomto kurzu získáte přehled o nejnovějších trendech, konkrétních nástrojích a praktických postupech, které vám umožní pružně reagovat na rychle se měnící digitální prostředí. A samozřejmě - součástí je i využití umělé inteligence v praxi.
Společně projdeme moderní možnosti digitalizace dokumentů a transakcí - od elektronických faktur, objednávek a plateb až po digitální správu smluv a automatizaci schvalovacích workflow. Získáte přehled o klíčových výzvách, které digitalizace přináší, včetně kybernetické bezpečnosti, řízení rizik i nastavení správných procesů uvnitř organizace.
Kurz zahrnuje také inspirativní případové studie úspěšné implementace digitalizace a automatizace v nákupu, otevřenou diskusi o nejčastějších překážkách i nezdarech a praktické úkoly, které vám pomohou převést získané informace do vlastního pracovního prostředí.
Vydejte se s námi na cestu k modernímu nákupu a vybavte se znalostmi a dovednostmi, které vás připraví na digitální budoucnost!
Cílová skupina
Pracovníci nákupu - nákupčí, referenti nákupu, manažeři nákupu či noví pracovníci oddělení nákupu (s praxí ideálně alespoň 6 měsíců na pozici v nákupu).
Obsah semináře
Digitalizace a automatizace nákupních procesů
10.3.2026 Praha Školicí centrum Controller Institut, Voctářova 5, Praha 8 Upřesnující informace k termínu
česky