Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Call Party - aktivní telemarketing jinak

workshop

Základní info

Jak?

Praxí - v rámci call party společně zatelefonujeme potenciálním zákazníkům.

Teorii zkrátíme na minimum: projdeme fáze hovoru, sestavíme call script, připomeneme si užitečné zásady komunikace po telefonu... a můžeme začít.

Zpětná vazba a vzájemné sdílení zkušeností pomohou odbourat vnitřní bariéry a nalézt vlastní komfortní styl. 

V praktické části získáte dovednosti v oblastech: 

  • oslovení a navázání vztahu se zákazníkem
  • práce s hlasem a neverbální komunikace po telefonu
  • aktivní vedení hovoru pomocí otázek a naslouchání
  • nastavení a udržení pozitivní energie v průběhu hovoru
  • ověřování informací a shrnování
  • včasné zaznamenání signálu zájmu 
  • úspěšné uzavření telefonátu atd.

Call Party využívá efektivní formu učení pomocí vlastní zkušenosti. Zažijeme úspěch i obtíže a jejich překonání, zjistíme, že případné "ne" na druhém konci linky nepatří naší osobě, ale jen návrhu, který předkládáme.

Proč přijmout pozvání na Call Party?

Protože jsme při spolupráci s interními a externími call centry získali mnoho praktických zkušeností, o které se s Vámi rádi rozdělíme.

Naše reference např.: Mediaservis, s.r.o., Quality Brands, s.r.o., Raiffeisenbank, a.s., Contacc SE, Proveon, a.s.

Aktuální projekt: série Call Parties pro společnost Omnicom Media Group, a.s.

Call Party - aktivní telemarketing jinak

Vybraný termín:

24.4.2013  Praha Upřesnující informace k termínu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.