Základní info
Určeno pro:
Top management, střední a nižší management, obchodníci
Cíl:
Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních, nepřátelských a nátlakových metod při jednání s protistranou
Obsah:
* Principy komunikace při stylu jednání "Já jsem OK - Ty nejsi OK"
v Nejčastější chyby při jednání s protistranou, která uplatňuje manipulaci, nepřátelské taktiky a nátlakové metody
* Možné důsledky emocí a nezvládnutí situace v manažerské praxi
* Sebepoznání osobních spouštěčů stresu a emocí a dalších rizikových oblastí při komunikaci
* Možné formy osobní prevence a nadhledu nad individuálním postojem
* Praktické ukázky různých manipulativních a nepřátelských taktik a metod v praxi manažera
* Možné skryté důvody manipulace a rozvoj empatie
* Zvládání řízeného emocionálního "útoku" či nátlaku protistrany