Komunikace po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Pro koho zejména:
- manažeři a jejich sekretariát
- obchodní zástupce
- spojovatelé ve firmě

Cíl semináře:
Vycvičit účastníky v dovednostech komunikace po telefonu (možno založit na reálném "telefonním auditu" firmy).

Obsah semináře:
Psychologie komunikace po telefonu, rétorické dovednosti, řešení náročných telefonátů, videotréning reálných telefonátů.

Použité metody:
- sebereflexe účastníků
- výklad s diskusí
- hra rolí - TV záznam s rozborem

V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat :
* provedení výukového semináře k uvedené tématice
* výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti
* konzultace k řešení Vaší problematiky

Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.

Komunikace po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.