Základní info
Pro koho zejména:
- manažeři a jejich sekretariát
- obchodní zástupce
- spojovatelé ve firmě
Cíl semináře:
Vycvičit účastníky v dovednostech komunikace po telefonu (možno založit na reálném "telefonním auditu" firmy).
Obsah semináře:
Psychologie komunikace po telefonu, rétorické dovednosti, řešení náročných telefonátů, videotréning reálných telefonátů.
Použité metody:
- sebereflexe účastníků
- výklad s diskusí
- hra rolí - TV záznam s rozborem
V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat :
* provedení výukového semináře k uvedené tématice
* výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti
* konzultace k řešení Vaší problematiky
Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.