Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Argumentace, vyjednávání a námitky

Základní info

Cíl semináře:
Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen:
Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
Obsah semináře:
  • Zásady komunikace a jejich využití
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat
  • Umění empatie - klíč k ovládání taktu
  • Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Argumentace – graf
  • Postup zvládání námitek
  • Příklady zvládání námitek - workshop
  • Typ námitek
  • Inspirace pro práci s námitkami k ceně
  • Databanka odpovědí na námitky
  • Prezentace produktu, zvládání námitek - cvičení ve skupinách “Námitky”
  • Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
  • Brainstorming
  • Diskuse, dotazy

Argumentace, vyjednávání a námitky

Vybraný termín:

17.12.2019  Moravskoslezský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.