Základní info
Cíl semináře:Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen:Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
Obsah semináře:- Zásady komunikace a jejich využití
- Brzdy a ztráty při komunikaci
- Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
- Umění empatie - klíč k ovládání taktu
- Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
- Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
- Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
- Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
- Argumentace – graf
- Postup zvládání námitek
- Příklady zvládání námitek - workshop
- Typ námitek
- Inspirace pro práci s námitkami k ceně
- Databanka odpovědí na námitky
- Prezentace produktu, zvládání námitek - cvičení ve skupinách “Námitky”
- Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
- Brainstorming
- Diskuse, dotazy