Základní info
Program MBA (Master of Business Administration) můžete na LIGS University studovat moderní formou interactive online. Díky tomu je studium MBA časově flexibilní a začít můžete kdykoliv v průběhu roku a odkudkoliv na světě. Studium MBA si můžete zvolit v češtině, angličtině nebo slovenštině. Sami si také vybíráte specializaci svého MBA i jednotlivé předměty, které chcete studovat. Záleží pouze na vás a vašich preferencích.
Cena voucheru je 53058 Kč + 21 % DPH a jako bonus obdržíte zdarma roční předplatné portálů HR News, Management News a Sales News v hodnotě 1490 Kč plus DPH.
SPECIFIKACE PROGRAMU INTERACTIVE ONLINE MBA:
Délka studia: standardně 1 - 2 roky |
Zahájení programu: kdykoliv v průběhu roku |
Jazyk programu: čeština, slovenština a angličtina nebo kombinace těchto jazyků |
Doporučujeme pro: absolventy VŠ nebo absolventy SŠ s manažerskou praxí |
Forma studia: interactive online |
Získaný titul: MBA |
STRUKTURA PROGRAMU INTERACTIVE ONLINE MBA
Manažerský program Interactive Online MBA se skládá celkem z 12 předmětů. Student absolvuje 6 předmětů základního modulu (předměty jsou shodné pro všechny studenty), 2 předměty zvolené specializace (dle výběru) a 4 předměty z volitelného modulu (dle výběru).
6 předmětů základního modulu:
- Management
- Finance
- Human resources
- Komunikace
- Marketing
- Manažerská etiketa a etika
Specializace:
- Strategický management
- Účetnictví
- Projektový management
- HR management
- Mezinárodní marketing
- E-business
- Sales management
- Mezinárodní obchod
- IT management
- Finanční management
- Cestovní ruch a letecká doprava
- Právo
- Environmentální management
Volitelný modul:
- Strategické řízení
- Krizový management
- Projektové řízení
- Procesní řízení
- Globální marketing
- Marketingová komunikace
- Strategické řízení prodeje
- Key account management
- Risk management
- Finanční trhy a investování
- Finanční reporting a analýzy
- Manažerské účetnictví
- Plánování a rozvoj lidských zdrojů
- Získávání a výběr pracovníků
- Mezinárodní obchodní jednání
- Mezinárodní obchodní vztahy
- Plánování IT strategie
- IT infrastruktura
- E-commerce
- Internet jako součást strategie komunikačního marketingu
- Management cestovního ruchu
- Civilní letecká doprava
- Pracovní právo
- Občansko-obchodní právo
- Ochrana životního prostředí
- Globální změny klimatu