Primárním cílem programu Business Administration je připravovat absolventy pro uplatnění v prostředí byznysu. Program je určen pro středoškolsky vzdělané zájemce, kteří chtějí rozšířit své znalosti s perspektivou získání akademického vzdělání, které však nebude odtrženo od reálného světa. Pro studenty s dominantním zájmem o obchod a management nebo vysoce specializované oblasti nabízí universita program, který jim umožní získat potřebné znalosti i dovednosti. Pedagogové fakulty jsou nejen akademicky vzdělaní, ale mají také praktické zkušenosti, a tak mohou být studentům nápomocni při aplikování nabytých vědomostí v reálném prostředí současného světa obchodu.
Cílem magisterského studia je umožnit studentovi pokračovat ve studiu a získat další kvalifikaci a specializaci v oblasti obchodu. Kromě studijního základu absolvuje student příslušný počet volitelných předmětů. Významným rysem tohoto studia je zpracování a obhájení diplomové práce prezentující výsledky studentova vlastního původního výzkumu. Východiskem tohoto programu je, že student chce svědomitě pokračovat ve svém studiu a že získal další podnikatelské zkušenosti.
Studium je organizováno distanční formou a jedná se o tzv. řízené samostudium. Student dostává jednotlivé studijní lekce a průběžně odpovídá na kontrolní otázky. Každý studijní blok je zakončen písemnou zkouškou v sídle školy. Konzultace se sjednávají individuálně podle potřeby dohodnutou formou (osobní, telefonické, e-mailem). V průběhu studia student absolvuje vybrané oborové semináře a diplomový seminář jako přípravu pro vypracování diplomové nebo obecně vědecké práce. Na závěr studia student pod vedením přiděleného konzultanta vypracovává diplomovou práci podle zvoleného tématu, schváleného vedením university. Obhajoba práce se koná před min. tříčlennou komisí a je spojena s ústními zkouškami ze všeobecného studia a zvolené specializace.
Povinné obory:
Finanční management - analýza finanční politiky firmy, kapitálového rozpočtu, úvěrové politiky, rozložení podnikového kapitálu, finanční prognózy
Marketingový management - teoretické cíle marketingového managementu, praktické koncepce pro výrobce, příklady prodeje v zahraničí
Management lidských zdrojů - efektivní využití lidských vlastností v kombinaci s kapitálem a přírodními zdroji za účelem dosažení cílů firmy, analýza chování pracovní síly, personální funkce ve světle právních, hospodářských, technologických a sociálních změn
Obchodní strategie a politika - optimální řešení typických firemních problémů
Volitelné oboryshodné s DBA programem
Magisterské studium BUSINESS ADMINISTRATION
Moravskoslezský kraj 702 00 Ostrava 1, Reální 2 Upřesnující informace k termínu