Základní info
  Cíle kurzu:
Naučit principy marketingu. Dozvědět se, jak funguje online marketing, personální marketing, psychologie a komunikace. Pochopit marketingový výzkum.
Pro koho je kurz určen:
Pro zájemce o marketing, reklamu, komunikační kampaň a marketingový výzkum. Pro ty, kteří chtějí získat profesní kvalifikaci Specialista marketingu.
Aktuální nabídka:
- V těchto dnech probíhá akce, v rámci které můžete kurz získat za cenu nižší o 20%. Původní cena kurzu: 36 250 Kč. Nová cena: 29 000 Kč. Ušetříte: 6 250 Kč. 
 
Náplň kurzu:
1) Marketing v dnešním světě
- Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
 - Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
 - Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
 - Podnikatelské koncepce: základy typy
 - Marketingový plán
 - Firemní styl
 
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
 - Analýza konkurence, konkurenční strategie
 
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
 - Produkty a služby
 - Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
 - Distribuce: tvorba distribučního systému
 - Velkoobchod, maloobchod
 
4) Komunikace v marketingu
- Marketingová komunikace
 - Reklama, podpora prodeje a public relations
 - Osobní prodej a přímý marketing
 - Komunikační  kampaň
 
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
 - Komunikace z pohledu psychologie
 - Komunikace verbální a neverbální
 - Řeč těla
 - Komunikace v týmu
 - Prezentace
 
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
 - Chování uživatelů na Internetu
 - Internetová reklama
 - Proces tvorby webových stránek
 - PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
 - Ukázka slidů z prezentace
 - Zde spustíte ukázkové video
 
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
 - Sdělovací prostředky
 - Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
 
8) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
 - Informace: jejich získávání, třídění, využívání
 - Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
 
9) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
 - Fáze projektu
 - Rizika projektu
 
10) Personální marketing:
- Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.
 
11) Umělá inteligence (AI):
- Základy práce s umělou inteligencí. Práce s textem. Prompt Engineering.
 
Jak kurz probíhá:
Kurz 
kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.
1) Prezenční studium
- Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
 
2) Dálkové studium
Další část studia probíhá dálkově.
- Dostanete přístup do online studijního systému, který obsahuje:
- 14 lekcí podle jednotlivých témat
 - 53 videí
 - příklady a procvičování.
 
 - Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
 - Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
 - Podívejte se, jak náš studijní systém vypadá.
 - Podívejte se na ukázkové video.
 
3) Závěrečná zkouška
- Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
 
Studijní materiály:
Doklad o absolvování:
- Absolvent kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
 
Vstupní podmínky
- Není potřeba mít žádné vstupní znalosti.
 - Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
- věk nad 18 let,
 - ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).