Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Merchandising - aktuální trendy v in-store komunikaci

kurz

Základní info

Tendence k impulzivnímu nákupu rostou u značkového zboží, u výrobků které vás „potěší“, ale také u sortimentu zboží, které nakupující potřebují v každodenním životě, ale často na něj zapomínají, protože mají vůči němu nízké emoční zaujetí. Impulzivita naopak výrazně klesá od určité cenové hladiny produktu.

V zásadě ale platí základní podmínka – správné zboží musí být vždy umístěno na správném místě, ve správnou dobu, v odpovídající ceně, množství a ve správné kvalitě.

Přijďte na tento seminář načerpat tipy pro zvýšení zájmu zákazníků o Váš sortiment a podělit se o zkušenosti s kolegy z jiných firem.

 

Přidaná hodnota tohoto semináře pro Vás:

  • Účastí v semináři vylepšíte své schopnosti analyzovat nákupní chování zákaznických skupin.
  • Poznáte, jak se zákazník aktivně podílí na tvorbě účinné in-store komunikace a že marketingová podpora produktů v místě prodeje je základem obchodního úspěchu.
  • Prostřednictvím praktických ukázek z praxe společností se inspirujete v umisťování vlastního sortimentu a následné péči o něj.
  • Podělíte se o zkušenosti s přednášejícími a díky výměně poznatků s ostatními účastníky budete moci porovnat současnou praxi různých společností.

 

Cílová skupina:

Tento seminář je určen vedoucím prodeje v maloobchodních řetězcích, merchandiserům popř. majitelům soukromých obchodů, kteří by rádi své zboží nabízeli atraktivnějším způsobem. Vhodný je i pro pracovníky category managementu a marketingové manažery, kteří mají na starosti strategii marketingové podpory výrobků nejen v FMCG sektoru.

 

Ukázka z programu:

 

Strategie „in-store“ komunikace

  • Strategické postupy v celkové komunikaci prodejního místa plnící firemní cíle
  • Jak správně komunikovat a neřešit už proinvestované náklady?
  • Analýza zákaznických skupin - kdo je náš zákazník, co nakupuje a co očekává?
  • Analýza nákupního chování - fáze rozhodování, kupní role, negativní vlivy

 

Marketingové nástroje podpory prodeje

  • Přehled běžných i netradičních nástrojů a jejich uplatnění na trhu
  • Optimální mix a timing vybraných nástrojů s „tahem na branku“
  • Priority v kategoriích sortimentu – řízení zboží v praxi
  • Strategie umístění zboží v prodejně / využití cross-merchandisingu

 

Inteligentní řízení a organizace merchandisingu

  • Systém reportingu
  • Systém plateb v daný den v souladu se systémovým zpracováním v místě prodeje
  • Automatické přehledy on-line
  • Vícestupňová kontrola pracovníků v poli
  • Elektronické zpracování dat docházky, kontroly a fakturace

 

Interaktivní merchandising v praxi

  • Facing/shelving (umístění/četnost výskytu produktu v prodejně)
  • Účinná péče o dostatečný počet facingů, estetiku a viditelnost zboží
  • Monitorování stavu zásob na prodejnách
  • Sledování a reportování OOS on-line
  • Pravidelné doplňování jednotlivých produktů do předem vymezených prostor v regále
  • Instalace a včasné doplňování POS materiálů
  • Správnost cenovek

 

Kvalita sortimentu

  • Pravidelné udržování čistoty v prostorách určených k prodeji výrobků
  • Nástroje pro monitoring a kontrolu kvality sortimentu v praxi
  • Školení a rozvoj personálu – oblasti a trendy, které přinesou efekt

 

Slevy

Množstevní: Počet účastníků na 1 akci
2 kolegové z jedné firmy sleva 5 %
3 kolegové z jedné firmy sleva 10 %
4 a více kolegů z jedné firmy sleva 15 %

 

Věrnostní: Účast 1 osoby na více kurzech
2. trénink/seminář sleva 5 %
3. trénink/seminář sleva 10 %
4. a další trénink/seminář sleva 15 %

 

Merchandising - aktuální trendy v in-store komunikaci

Vybraný termín:

10.10.2013  Praha

Cena
8900 Kč + 21 % DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.