Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Merchandising - aktuální trendy v in-store komunikaci

kurz

Základní info

Tendence k impulzivnímu nákupu rostou u značkového zboží, u výrobků které vás „potěší“, ale také u sortimentu zboží, které nakupující potřebují v každodenním životě, ale často na něj zapomínají, protože mají vůči němu nízké emoční zaujetí. Impulzivita naopak výrazně klesá od určité cenové hladiny produktu.

V zásadě ale platí základní podmínka – správné zboží musí být vždy umístěno na správném místě, ve správnou dobu, v odpovídající ceně, množství a ve správné kvalitě.

Přijďte na tento seminář načerpat tipy pro zvýšení zájmu zákazníků o Váš sortiment a podělit se o zkušenosti s kolegy z jiných firem.

 

Přidaná hodnota tohoto semináře pro Vás:

  • Účastí v semináři vylepšíte své schopnosti analyzovat nákupní chování zákaznických skupin.
  • Poznáte, jak se zákazník aktivně podílí na tvorbě účinné in-store komunikace a že marketingová podpora produktů v místě prodeje je základem obchodního úspěchu.
  • Prostřednictvím praktických ukázek z praxe společností se inspirujete v umisťování vlastního sortimentu a následné péči o něj.
  • Podělíte se o zkušenosti s přednášejícími a díky výměně poznatků s ostatními účastníky budete moci porovnat současnou praxi různých společností.

 

Cílová skupina:

Tento seminář je určen vedoucím prodeje v maloobchodních řetězcích, merchandiserům popř. majitelům soukromých obchodů, kteří by rádi své zboží nabízeli atraktivnějším způsobem. Vhodný je i pro pracovníky category managementu a marketingové manažery, kteří mají na starosti strategii marketingové podpory výrobků nejen v FMCG sektoru.

 

Ukázka z programu:

 

Strategie „in-store“ komunikace

  • Strategické postupy v celkové komunikaci prodejního místa plnící firemní cíle
  • Jak správně komunikovat a neřešit už proinvestované náklady?
  • Analýza zákaznických skupin - kdo je náš zákazník, co nakupuje a co očekává?
  • Analýza nákupního chování - fáze rozhodování, kupní role, negativní vlivy

 

Marketingové nástroje podpory prodeje

  • Přehled běžných i netradičních nástrojů a jejich uplatnění na trhu
  • Optimální mix a timing vybraných nástrojů s „tahem na branku“
  • Priority v kategoriích sortimentu – řízení zboží v praxi
  • Strategie umístění zboží v prodejně / využití cross-merchandisingu

 

Inteligentní řízení a organizace merchandisingu

  • Systém reportingu
  • Systém plateb v daný den v souladu se systémovým zpracováním v místě prodeje
  • Automatické přehledy on-line
  • Vícestupňová kontrola pracovníků v poli
  • Elektronické zpracování dat docházky, kontroly a fakturace

 

Interaktivní merchandising v praxi

  • Facing/shelving (umístění/četnost výskytu produktu v prodejně)
  • Účinná péče o dostatečný počet facingů, estetiku a viditelnost zboží
  • Monitorování stavu zásob na prodejnách
  • Sledování a reportování OOS on-line
  • Pravidelné doplňování jednotlivých produktů do předem vymezených prostor v regále
  • Instalace a včasné doplňování POS materiálů
  • Správnost cenovek

 

Kvalita sortimentu

  • Pravidelné udržování čistoty v prostorách určených k prodeji výrobků
  • Nástroje pro monitoring a kontrolu kvality sortimentu v praxi
  • Školení a rozvoj personálu – oblasti a trendy, které přinesou efekt

 

Slevy

Množstevní: Počet účastníků na 1 akci
2 kolegové z jedné firmy sleva 5 %
3 kolegové z jedné firmy sleva 10 %
4 a více kolegů z jedné firmy sleva 15 %

 

Věrnostní: Účast 1 osoby na více kurzech
2. trénink/seminář sleva 5 %
3. trénink/seminář sleva 10 %
4. a další trénink/seminář sleva 15 %

 

Merchandising - aktuální trendy v in-store komunikaci

Vybraný termín:

10.10.2013  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.