Tendence k impulzivnímu nákupu rostou u značkového zboží, u výrobků které vás „potěší“, ale také u sortimentu zboží, které nakupující potřebují v každodenním životě, ale často na něj zapomínají, protože mají vůči němu nízké emoční zaujetí. Impulzivita naopak výrazně klesá od určité cenové hladiny produktu.
V zásadě ale platí základní podmínka – správné zboží musí být vždy umístěno na správném místě, ve správnou dobu, v odpovídající ceně, množství a ve správné kvalitě.
Přijďte na tento seminář načerpat tipy pro zvýšení zájmu zákazníků o Váš sortiment a podělit se o zkušenosti s kolegy z jiných firem.
Přidaná hodnota tohoto semináře pro Vás:
Cílová skupina:
Tento seminář je určen vedoucím prodeje v maloobchodních řetězcích, merchandiserům popř. majitelům soukromých obchodů, kteří by rádi své zboží nabízeli atraktivnějším způsobem. Vhodný je i pro pracovníky category managementu a marketingové manažery, kteří mají na starosti strategii marketingové podpory výrobků nejen v FMCG sektoru.
Ukázka z programu:
Strategie „in-store“ komunikace
Marketingové nástroje podpory prodeje
Inteligentní řízení a organizace merchandisingu
Interaktivní merchandising v praxi
Kvalita sortimentu
Množstevní: Počet účastníků na 1 akci
2 kolegové z jedné firmy sleva 5 %
3 kolegové z jedné firmy sleva 10 %
4 a více kolegů z jedné firmy sleva 15 %
Věrnostní: Účast 1 osoby na více kurzech
2. trénink/seminář sleva 5 %
3. trénink/seminář sleva 10 %
4. a další trénink/seminář sleva 15 %
Merchandising - aktuální trendy v in-store komunikaci
10.10.2013 Praha bude upřesněno 4 dny před zahájením., bude upřesněno 4 dny před zahájením, Praha Upřesnující informace k termínu
česky