Základní info
  Cíle kurzu:
 Získat aktuální znalosti z oblasti marketingu, reklamy, psychologie marketingu.
 Pro koho je kurz určen:
 Kreativcům, kteří rádi přetvářejí nápady v realitu. Nadšencům pro marketing a reklamu. Kurz je možné zakončit zkouškou profesní kvalifikace.
 On-line kurz se skládá z 11 odborných celků.
  - Úvod do marketingu a marketingová koncepce
  - Marketing management
  - Marketingový proces
  - Produktová strategie
  - Cena a distribuce
  - Marketingová komunikace
  - Marketingový plán
  - Firemní styl a design, vizuální tvář firmy
  - Firemní komunikace
  - Marketingové informační systémy
  - Marketingový výzkum
  
 Čas:
  - Sami si určíte - záleží na Vašich časových možnostech.
  
 Jak on-line kurz vypadá:
  - Kurz obsahuje: 
 - 13 lekcí podle jednotlivých témat
  - 53 videí
  - příklady a procvičování
  
   
  Jak vše probíhá:
  - Získáte přístup do on-line studijního systému, který bude platit 3 měsíce (po domluvě i déle).
  - On-line systém obsahuje materiály ke studiu. Jsou zde pro Vás připravené studijní materiály + procvičování + interaktivní testy + prezentace + e-booky.
  - Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
  - Studovat můžete podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
  
 Vstupní podmínky:
  - Nemusíte mít žádné vstupní znalosti marketingu, reklamy a komunikace.
  
 Na závěr:
  - Po absolvování kurzu obdržíte Osvědčení o absolvování kurzu.
  
 Nepřehlédněte - Zkouška profesní kvalifikace: