Marketing a komunikace
Kurs vysvětluje proces spotřebitelského marketingu, vývoj nových výrobků a služeb, budování spotřebních výrobků, zavádění značkového zboží na trh, komunikační strategie a tvořivost v reklamě. Kurs umožní snadno a rychle tvořit reklamní plány krok za krokem. Vzorové plány nabídnou příležitost vytvořit účinnou reklamu, která odpovídá záměrům klienta a očekávání zákazníků.
Vyučující lektor: zajišťuje IMPS a.s. , 20 vyučujících hodin
Spotřebitelské chování
Spotřebitelské chování je disciplína, která má kořeny ve vědních oborech psychologie, antropologie, ekonomie a marketingu. V kursu je kladen důraz na marketingovou složku. Zaměříme se na spotřebitele/kupující/ jako na ústřední postavy v pohybu výrobku nebo služby od výrobce či poskytovatele. Porozumění tomu, co vede kupujícího k tomu, aby koupil nebo aby nekoupil, má dalekosáhlé dopady na marketing, od fáze výzkumu a vývoje až po komunikaci na místě prodeje. Budou prozkoumány různé vlivy na rozhodování, jako například kultura, cena, potřeby a touhy, svéráznosti, motivy, vnímání a způsob získání pozornosti.
Vyučující lektor: zajišťuje IMPS as., 20 vyučujících hodin
Mezinárodní marketing a obchod
Cílem tohoto semináře je prozkoumat teorii a praxi marketingu v obchodním prostředí. Kurs ukazuje, jak se marketing vyvinul jako vědní obor a zkoumá příležitosti, výzvy a záležitosti, se kterými se dnes střetává – jak z pohledu vedení, tak z vnějšího „společenského“ pohledu. Vyučovací metody zahrnují přednášky a mnoho krátkých případových studií řešených v malých skupinách. Studenti se budou učit, jak sestavovat, vyhodnocovat a provádět strategický marketingový plán. Interaktivní studie budou používat běžné události a nástroje a postupu z poslední doby k tomu, aby předvedly, jak ovlivňují obchod v globálním měřítku
Vyučující lektor: zajišťuje IMPS a.s., 20 vyučujících hodin
Marketing
Jihomoravský kraj Brno, Hudcova č, 78 ve vzdělávacím centru IMPS a.s.