Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Event Marketing

kurz

Základní info

Event Marketing

Tento dvoudenní kurz Vás seznámí s podstatou a možnostmi využití event marketingových aktivit. Jejich prostřednictvím oslovíte Vaše potenciální i stávající klienty a s rozumnými náklady budete budovat značku, posilovat image, vytvářet pozitivní reputaci a stimulovat prodejní výsledky. Naučíte se plánovat zákaznické akce a události, seznámíte se s tipy pro jejich efektivní realizaci. Porozumíte výhodám zařazení Event Marketingu do integrované marketingové komunikace firmy na konkurenčním trhu.

CÍLE

  • Vysvětlit podstatu integrované komunikační politiky a jejího fungování v praxi,
  • přiblížit základní principy fungování event marketingové komunikace,
  • představit jednotlivé typy zákaznických akcí, nastínit jejich základní rozdíly, výhody a slabiny,
  • naučit se vybrat vhodnou realizační agenturu a efektivně s ní spolupracovat,
  • dokázat sestavit pozvánku či inzerát pro podporu návštěvnosti připravovaných eventů.

URČENO

Specialistům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových oddělení, manažerům, podnikatelům, zájemcům o oblast marketingové komunikace v praxi.

OBSAH

Úvod do problematiky
  • místo Event Marketingu v současném komunikačním mixu,
  • Event Marketing na současném trhu,
  • apecifika Event Marketingu,
  • Event Marketing a "sousední" aktivity marketingové komunikace.
Druhy a specifika jednotlivých eventů
  • společenské eventy,
  • zábavní eventy,
  • sportovní eventy,
  • outdoorové eventy,
  • mediální eventy,
  • zaměstnanecké eventy.
Strategické plánování event marketingových aktivit
  • analytická část,
  • definice cílových segmentů,
  • definice strategických cílů akce,
  • výběr event marketingové strategie,
  • určení poselství nebo "Customer Insight",
  • akviziční komunikace,
  • realizace eventu,
  • vyhodnocení a post-komunikace.
Taktické plánování event marketingových aktivit
  • časový harmonogram přípravy akce,
  • specifika vlastní realizace akce.
Propagace eventu
  • reklamní propagace,
  • publicita pomocí PR,
  • direct marketingové oslovení,
  • web marketingové aktivity.

HARMONOGRAM

  • prezence 8.45–9.00 hod.,
  • program 9.00–16.00 hod.

CENA

8 200 Kč (bez DPH)
9 758 Kč (včetně 19 % DPH)

MANAŽER KURZU

Ing. Olga Bolechová
tel.: 226 006 319
obolechova@gradua.cz

DOPORUČUJEME

Navazující kurzy:
  • Účinná propagace v praxi moderní firmy
  • Public Relations v praxi

Event Marketing

Vybraný termín:

12.11.2009  Jihočeský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena
9 758 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.