Základní info
Na tomto kurzu Vás seznámíme s metodami, které Vám pomohou lépe vykonávat pozici asistenta / asistentky manažera. Dozvíte se nejen, jak se lépe „prodat“, zvýšit si sebevědomí a být si více jistí při vykonávání úkolů, ale také jak motivovat ostatní členy v týmu ke spolupráci, správně komunikovat v rámci organizace i směrem ven z ní. Naučíte se pracovat se stresem, lépe si plánovat vlastní čas a snáze zvládat náročné situace. Absolventi jsou schopni snáze si obstarat informace nutné k dokončení úkolu, lépe motivovat ostatní členy týmu, vystupovat profesionálněji a být tím pravým parťákem.
- Pracovní role asistentů
- Pracovní role asistentů
- Utváření profesionální image asistentů
- Posílení profesionální komunikace
- Účinná telefonická komunikace
- Vedení firemní korespondence
- Time Management a efektivní pracovní návyky
- Modelové situace, praktické příklady