Zvládání konfliktů v komunikaci

Kurz na míru

Kurzem Vás provede Mgr. Vojtěch Benda

Jsem lektor, facilitátor, mediátor a metodik vzdělávání. Fascinuje mě téma komunikace a dlouhodobě se jím zabývám z mnoha různých úhlů - v rámci…

Kurzem Vás provede Ing. Radek Drnovský

Jsem kouč, facilitátor a lektor. Od roku 1996 pomáhám lidem a organizacím k jejich dlouhodobému rozvoji. Cenné zkušenosti jsem získal při…

Základní info

Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi pracovat? Během kurzu si uvědomíte důsledky použití různých komunikačních strategií. Budete trénovat konkrétní nástroje, pomocí kterých je možné konflikt ovlivnit.

Co vám kurz přinese užitečného

  • dozvíte se, jak konflikty v komunikaci vznikají a co ovlivňuje jejich průběh
  • pochopíte jaké výhody a nevýhody přinášejí různé strategie řešení
  • budete prakticky trénovat, jak do konfliktu vstoupit a jak jej ovlivňovat
  • zjistíte jak odhalit, o co druhému ve skutečnosti jde
  • vyzkoušíte si konkrétní komunikační techniky, které lze při konfliktu použít

 

Kurz je určen pro

Každému kdo se v životě setkává s konfliktními situacemi a lidmi nebo se jich obává a chce v těchto situacích získat větší nadhled a jistotu.

Průběh kurzu

Kurz se skládá ze dvou půldenních modulů (2 x 3,5 hodiny). V čase mezi nimi vám nabídneme praktický domácí úkol. Informace, jak se připojit, spolu s technickými doporučeními vám zašleme přibližně týden předem. Připojení je snadné, není nutné nic instalovat. Pro zvýšení interaktivity kurzu je podmínkou účasti používání kamery a mikrofonu.

Oba moduly budou probíhat na platformě Zoom. Budou interaktivní s velkou mírou vašeho zapojení. Těšit se můžete na praktická cvičení, sdílení zkušeností, lektorské ukázky vč. jejich rozboru.

Kurz je veden tréninkovým způsobem, v otevřené atmosféře, s vysokou mírou praktického zapojení účastníků. Myšlenky a zkušenosti budete objevovat v diskusích a praktických cvičeních. V modelových situacích budete trénovat konkrétní dovednosti. Klíčovou teorii pochopíte díky příkladům a názorným ukázkám.

Zvládání konfliktů v komunikaci

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.