odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí
Základní info
PRO
manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace. Techniky zvládání konfliktů mají své místo i v životě osobním.
CÍL
Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, prevence vzniku konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit tak, aby obě strany získaly maximum.
Definice pojmu konflikt, co myslíme konfliktem pro účely tohoto semináře
Zájmy a postoje – vysvětlení rozdílu a cesty k jejich rozlišení
Respekt k druhým jako jeden ze zásadních prvků prevence konfliktní komunikace
Příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů
Spouštěcí mechanismy konfliktů: jak je rozpoznat a jak se vyvarovat toho, abychom konflikt – třeba i nevědomě – sami vyvolali
Předcházení konfliktům
Konkrétní metody řešení už vzniklého konfliktu
METODY
Učení skrze zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.