Základní info
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci za specifických a náročných podmínek? Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Kurz je určen:
- manažerům na všech úrovních řízení, mistrům a vedoucím, kteří ovlivňují prostřednictvím svých podřízených pracovní výsledky
- personalistům, kteří jsou v roli hodnotitele či v roli, kdy mají propustit zaměstnance
Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
- naučíte se jasně a srozumitelně vymezit chyby a případný postup nápravy
- dokážete prostřednictvím správného motivačního rozhovoru zlepšit pracovních výsledky zaměstnance
- naučíte se předávat konstruktivní kritiku a zvládnout asertivní přístup pro využití jak v manažerské praxi, tak v osobním životě
- uhlídáte svoje i partnerovy emoce pod kontrolou; budete umět reagovat na zpětnou vazbu zaměstnance bez negativních emocí (jeho postoj vás nezaskočí)
- upozornění na nejčastější problémy z manažerské praxe a jak je řešit
- naučíte se připravit a vést propouštěcí rozhovor
- získáte větší sebejistotu pro sdělování kritických míst spolupráce
- udržíte vztahy, navzdory kritickému jednání, na úrovni vzájemného respektu
- praktický trénink a nácvik dovedností tak, abyste šli zpět do praxe vybaveni pro vedení rozhovorů