Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem, občanem - online kurz

Kurzem Vás provede Mgr. Dušan ZOUHAR

Základní info

Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah.
V rámci semináře probereme první dojem, na co si dát obzvlášť pozor, co bude určovat další postup jednání.
Nedílnou součástí je vhodný komunikační styl a forma komunikace. Nezapomeňme i na společenskou formu a úroveň. Zákazník je (byť se nám to nemusí občas líbit) v pozici významnějšího partnera v rámci komunikace.
Seminář poskytne informace jak zanechat pozitivní dojem a image.

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem, občanem - online kurz

Vybraný termín:

22.8.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.