Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

TRÉNINK OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ

Základní info

Určeno pro obchodníky, manažery, pracovníky zákaznického servisu atd. Seminář je zaměřen především na vyjednávání profesní. Protože vyjednávání je, aniž bychom si to často uvědomovali, součástí nejen profesního, ale i soukromého života každého z nás, nalezne na kurzu užitečné podněty prakticky kdokoli.

Cíl: Absolvent bude rozumět zákonitostem vyjednávání, získá důvěru v sebe sama. Naučí se stanovit správně své cíle a pochopit cíle partnera. Bude chápat vyjednávání nikoli jako souboj vedoucí k porážce protivníka, ale jako cestu ke vzájemně výhodné dohodě a porozumí struktuře vyjednávání. Naučí se směřovat k dohodě.
Dopodrobna se seznámí s fází přípravy vyjednávání – než usedneme k jednacímu stolu.

Obsah:
* Definice pojmu vyjednávání
* Win – win koncept vyjednávání
* Struktura vyjednávání
* Příprava
* Samotné vyjednávání
* Následné kroky
* Příprava na vyjednávání
* Stanovení cílů pro vyjednávání
* Základy argumentace
* Strategie a taktika pro vyjednávání
* Práce s alternativami (BATNA)
* Vyhledávání informací a práce s nimi
* Příprava materiálů pro vyjednávání
* SWOT analýza
* Komunikace se zákazníkem před samotným jednáním
* Komunikační dovednosti nutné pro úspěšné vyjednávání
* Aktivní naslouchání
* Umění dotazování
* Odlišení věcné a emoční roviny vyjednávání

Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.

TRÉNINK OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ

Vybraný termín:

9.9.2019  Praha 2

Cena
4300 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a jedna ? Součet zapište číslicemi.