TopMeeting™

Základní info

Projektové organizace neustále čelí příliš mnoha projektům a příliš málo zdrojům. Neustále se měnící požadavky projektu. Organizace se musí naučit vyhodnocovat tyto požadavky a rychle a efektivně alokovat zdroje. Řídit projekty tak, aby přinášely hodnotu. V této simulaci musí tým spravovat více projektů, čelit neočekávaným neúspěchům, měnícím se obchodním a tržním požadavkům. Tým musí prokázat kontrolu, předložit informace a návrhy na vyvážení požadavků a priorit a směřovat k realizaci hodnoty projektu a napodobování obchodních rizik.

Business Simulations umisťují účastníky do realistického, vzrušujícího a virtuálního světa a ukládají jim řadu výzev. Jedná se o prostředí bez rizika, osobní vzdělávací arénu a poutavou, interaktivní učebnu, kde zábavný a dynamický způsob oživuje obchodní koncept.

Business Simulations pomáhají týmům

  • Zlepšit výkon účastníků
  • Zvýšení zaměření účastníků na zákazníky a služby
  • Doplnit a vylepšit školení účastníků v oblasti projektového řízení
Informační technologie a informační systémy jsou pro obchodní operace stále důležitější.

Procesy převodu obchodních potřeb na efektivní softwarová řešení jsou zásadní. Procesy musí zajistit rychlé nasazení, přizpůsobení podniku, být nákladově efektivní a splňovat požadavky na dostupnost a spolehlivost. Mnoho organizací přijímá rámce osvědčených postupů, jako je CMMI, aby tyto procesy dostaly pod kontrolu. Bohužel mnoho iniciativ na vývoj softwaru je časem, nadměrným rozpočtem nebo nesplňuje obchodní potřeby.

  • Školení je často zaměřeno na získání certifikátu, což znamená „Trénujte, abyste složili zkoušku“. Zapomněli jsme ale studenty naučit, jak tuto teorii aplikovat při každodenní práci.
  • Důvodem selhání iniciativ přijetí a implementace procesu číslo 1 je ABC (postoj, chování, kultura). Při výcviku při řešení tohoto problému je jim věnována příliš malá pozornost. Vytvoření buy-inu, překonání odporu, zmocnění lidí ke změnám.
  • Mnoho organizací považuje iniciativy pro osvojení procesů za „Implementační projekty“ a nedokáží začlenit CSI (Continuous Service Improvement) jako základní schopnost v rámci kultury organizace.
  • IT je příliš interně zaměřeno. Zapomínáme se zaměřit na zákazníka a podnikání.
  • Příliš málo se zaměřuje na sladění procesů s obchodními potřebami a příliš malá schopnost měřit a demonstrovat hodnotu.

TopMeeting™

Vybraný termín:

 Praha

Cena
20 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.