Možná často pracujete pod tlakem a potřebujete dokonale organizovat svůj čas, najít životní rovnováhu, žít a pracovat v pohodě.
Plánování času, priority, zloději času, rozdělení úkolů, časový plán, delegování úkolů, work-life balance.
CÍL KURZU
Potřebujete trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti, zvládat psychicky náročné situace a zároveň si udržet rovnováhu ve svém osobním životě?
Naučte se plánovat si čas a práci tak, abyste se z toho nezbláznili. Umět předcházet, resp. zvládat stres, naučit se relaxovat a vrátit do duševní pohody.
OBSAH
METODY A FORMA VÝUKY
1 denní interaktivní kurz, praktický trénink, cvičení, komentovaný výklad a diskuse, doporučení a tipy, které fungují.
ROZSAH
28.11.2019
1 den, 8 vyuč. hod., 9,00 - 17,00 hod.
Doporučujeme také kurz Stress management ►
LEKTORKA
Mgr. Jana Soumarová - lektorka komunikačních dovedností a rozvoje osobnosti.
Jana je velmi pozitivní a empatická osoba, která vás příjemně naladí, dodá optimismus a podpoří vás.
TIME A PRIORITY MANAGEMENT - jak hospodařit s časem, plánovat a stanovit priority
Praha
česky