Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Strategické vůdcovství, tvorba vítězné konkurenční strategie

kurz

Základní info

Ivan PILNÝ (prezident TBN)
Pavel KAFKA (generální ředitel, Siemens, 1994-2009)
Ondřej LANDA (Inventa)
  Brožura programu ke stažení zde    

Hodnota programu : Co si účastníci odnesou

 

Tvorba strategie a rozvoj strategického myšlení na všech úrovních organizace patří k hlavním výzvám a úkolům lídra v éře permanentních změn.

  • turbulentní prostředí - interakční strategie - dynamická konkurenční výhoda
  • strategické myšlení, strategické vůdcovství a strategický diskurs
  • strategie a inovace business modelu
  • redefinice a operacionalizace poslání a vize společnosti, motto, strategické metriky
  • strategické vůdcovství jako proces učení
  • tvorba strategie a umocnění klíčových způsobilostí firmy
  • metody strategické analýzy podnikatelského systému podniku
  • strategická architektura – strategický rámec rozvoje společnosti
  • strategické mapování, strategic scorecard
  • rozvinutí firemní strategie do systému strategického plánování
 

STRATEGICKÉ METODY V AKCI

 
  • klíčové způsobilosti, unique value proposition
  • analýza hybných sil rozvoje v oboru (4Cs, PESTEL)
  • Porterova analýza konkurenční situace
  • situační a akční SWOT analýza
  • Prahaladův kříž – nový business model
  • analýza strategií konkurentů - 3 úrovně, metoda 3P
  • TOWS analýza klíčových konkurentů
  • podnikatelské portfolio - výrobky a obory
  • poziční strategie
  • strategický rámec rozvoje podniku
  • strategický plán – jeho složky a vazby

Strategické vůdcovství, tvorba vítězné konkurenční strategie

Vybraný termín:

14.4.2011 –  16.4.2011  Praha

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.