Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Self-brand management - budování značky

seminář

Základní info

Osobní branding je způsob, jak prodat sám sebe druhým.

Budování osobní značky jde za hranice marketingu a  public relations. Autentický „osobní brand“ představuje cestu k úspěšnějšímu profesnímu i osobnímu životu.

Vše co děláme a také vše, co se rozhodneme nedělat  komunikuje hodnotu a charakter naší osobní značky.

V procesu budování osobní značky lidé zjišťují a vyslovují svůj jedinečný hodnotový záměr (osobní či profesní), odlišují se od jiných a vyčnívají z davu. Svůj hodnotový záměr potom konzistentním sdělením a obrazem (představou) napříč komunikačními platformami zesilují a využívají k dosažení určených cílů. Tím si vytvářejí dobrou pověst, vážnost, důvěryhodnost a postavení expertů ve svém oboru. To je zvýhodňuje v jejich kariéře a vytváří jejich sebedůvěru.

  • Úspěšní lidé využívají koncept osobní značky. Tento progresivní přístup k osobnímu a profesnímu rozvoji, vycházející z širšího rámce osobní identity – je způsobem, jak vyniknout.
  •  Pomocí osobního brandingu si vyjasníte a budete využívat ty kvality a vlastnosti, které jsou pro vás jedinečné, tak, abyste se odlišili - od ostatních, od konkurentů, a zaujali své zákazníky, partnery, a snadněji si zajistili úspěch a vlastní spokojenost.
  • V tomto workshopu se naučíte, jak účinněji vytvořit jasnější vizi a obraz, rámec svého jedinečného ‚příslibu hodnoty‘  - jak tento návrh a příslib hodnoty pojmenovat, rozvinout, komunikovat, realizovat a udržet. Vytvoříte 6 příběhů, které charakterizují a vytváří vaší značku a podporují vaše osobní jméno

Self-brand management - budování značky

Vybraný termín:

26.5.2010  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
2 880 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.