Základní info
Kurs je určen pro: řídící pracovníky podniků pracující na střední úrovni řízení, pro začínající i zkušenější podnikatele, pro všechny, kteří mají zájem zdokonalit se v oborech souvisejících s úspěšností podnikání nejrůznějšího zaměření.
Charakteristika kursu: Odpovědné studium kursu vytváří předpoklad uplatnění v nejrůznějších oborech. Absolvent je tak připraven k zahájení podnikání nebo pro práci v marketingovém, finančním či obchodním úseku podniků a organizací s poznatkovou základnou a intelektuální (praktickou) dovedností v disciplínách, jejichž struktura a věcný obsah vytvoří předpoklady pro osvojení si moderního managementu a marketingu, navodí tvůrčí přístup řešení problémů, zdokonalení vlastní osobnosti jako pracovníků a občanů, pomůže nalézt a porovnávat různé možnosti řešení z hlediska účinnosti (optimálního vztahu účelnosti a hospodárnosti). Jen s těmito znalostmi mohou absolventi najít uplatnění v současné hospodářské praxi.
Obsahová náplň kursu:
Podnikový management Tvořivost managera Marketing Psychologie trhu Finanční management Právo pro podnikatele Personální management Jakost výrobků Účetnictví Výrobní a výrobková politika Daňová soustava Umění komunikace a sebeprosazení